Woensdagmiddag 19 november 2014, van 13:30 tot 17:30 uur organiseert de Lelystadse Schaak Vereniging Schoolschaakkampioenschappen voor basis onderwijs in MFA De Brink.

Onderstaand de brief die aan de basisscholen in Lelystad is verstuurd

Beste directeur, sportcommissie, docent denksporten en/of ouder, Levert uw basisschool op woensdag 19 november 2014 de Schoolschaakkampioen 2013/2014 van Lelystad? Het zou zo maar kunnen! Want op die middag organiseert de Lelystadse Schaak Vereniging LSV in MFA De Brink het jaarlijkse schaaktoernooi voor basisscholen. Deelname staat open voor alle basisscholen in Lelystad.

Als u met uw school wilt meedoen, kunt u één of meer teams inschrijven.

Een team bestaat uit 3 á 6 leerlingen van de school en elk team wordt begeleid door een ouder en/of leerkracht. De kinderen in een team mogen uit alle bovenbouw groepen komen, mits ze van dezelfde school zijn en een beetje kunnen schaken natuurlijk! Komt u met twee of meer teams, zorg dan wel dat u de sterkste schakers, jongens en/of meisjes, in het eerste team opstelt, enzovoorts. De kinderen zullen INDIVIDUEEL uitkomen en worden beoordeeld. De best presterende groep wint ook de school-prijs.

Op woensdagmiddag 19 november 2014 speelt ieder team meerdere korte wedstrijden tegen andere teams, totdat een winnaar bekend is geworden. Elk team speelt de hele middag mee. Aan het einde van de middag worden de winnaars bekendgemaakt en de prijzen uitgereikt.

Als bijdrage in de kosten wordt van ieder team EUR 5,00 inschrijfgeld gevraagd. Hiervan betalen wij de oorkondes en consumpties.

Als u wilt meedoen dan kunt u zich per e-mail opgeven bij dhr Remco Johanns (coördinator jeugdschaak). Vul daartoe dit aanmeldingsformulier in en retourneer het per e-mail aan lsv.scholen2011@gmail.com. Als u eerst wat meer informatie wilt, kunt u natuurlijk altijd bellen of mailen. Online invullen van het formulier is ook mogelijk via dit INSCHRIJFFORMULIER <http://goo.gl/forms/3jhwffZfPp>.

Wij hopen op uw deelname!

Namens het Schoolschaakcomité van LSV,

Remco Johanns (LSV Jeugd)
Lelystadse Schaak Vereniging https://www.lelystadseschaakvereniging.nl/