Op 26 oktober 2013 vond in Mook (Limburg) het 20e Kriste Trui rapid toernooi plaats. Genoemd naar een lokaal historisch figuur uit de 1600 eeuw. De LSV leden Luc van Dijk en Martin Beenhakker namen daar aan deel.

In de A groep, voor spelers met een KNSB rating hoger dan 1700 (de Kiste Trui groep), kwam Luc uit, waar hij ondanks het niet fit zijn verdienstelijk in de middenmoot eindigde. Martin kwam uit in groep B (de Plataan groep) , waar hij alleen verloor van een thuisschaker – a la Tony van der Plas – die alleen veel wedstrijden zit te snelschaken via internet. Onherkenbaar en onvoorspelbaar. Een goede winnaar. Martin werd ongedeeld 2e in deze groep. Als prijs koos hij een boek van Böhm en Afek: De Pion, de ziel van het schaakspel.

Een goed resultaat in een pachting toernooi, welke de moeite waard is om een autorit van 5 kwartier te maken naar de top van Limburg.