Lelystadse Schaakvereniging

Algemene informatie

De Lelystadse Schaakvereniging bestaat sinds 1975.

De schaakclub is gevestigd in Buurthuis de Krakeling. De speelavond is op donderdag. De jeugd speelt van 18.45 tot 19.45 uur en daarna beginnen de senioren. Ook oudere jeugdleden kunnen dan meespelen. De club beschikt in het buurtcentrum over een mooie speelzaal en een gezellige en goedkope bar. Na afloop van uw partij kunt u in de barruimte uw partij naspelen, snelschaken of napraten. Belangstellenden zijn van harte welkom.

U bent van harte welkom!

De schaakclub is gevestigd in Buurthuis de Krakeling. De speelavond is op Donderdag. De jeugd speelt van 18.45 tot 19.45 en daarna beginnen de senioren.

Buurthuis de Krakeling
Atolplaza
Schor 1-9
Lelystad

E-mail: schaak-secretaris@live.nl

Neem contact op

Er is begeleiding voor de jeugd en ook voor beginnende volwassen schakers. Wij zien u graag op onze locatie verschijnen. De speelavond is op donderdagavond, u bent van harte welkom.

Telefoon

Wij staan je graag te woord.

Buurthuis de Krakeling

Atolplaza
Schor 1-9, Lelystad

schaak-secretaris@live.nl
Of vul het contactformulier in.